Asiakaskokemus, tarpeeksi hyvä ei riitä

Blogi

Kommentti

Huipputilaisuus! ti 17.11. klo 9-16, Kemi, Digipolis, Paapuuri

Tule mukaan kirkastamaan yrityksesi uusi suunta – yhdessä asiakaskokemuksen asiantuntijan, ammattikehittäjien ja kollegojesi kanssa: kuinka vastaat tämän hetken ja tulevaisuuden haasteisiin. Tuo mukanasi oman yrityksesi haasteet ja ideat, testataan ja työstetään ne yhdessä!

Tilaisuus on suunnattu kaikille, joille asiakas on tärkein, ja jotka haluavat kirkastaa yrityksensä suuntaa.

Tervetuloa! Viestiä saa jakaa, kiitos!

OHJELMA
klo 9-11.15
Asiakaskokemus – Tarpeeksi hyvä ei riitä
(esimerkkejä mm. Disneylandista), Tuija Seipell
Uudista, kehitä, kehity! (esimerkkejä pienyrityksistä), Nina Lappalainen, Proinno Design Oy

klo 12-16
Työpajatyöskentely
, sparraus Tuija Seipell, Nina Lappalainen, Risto Lustila, ELY-keskus

Tilaisuus on maksuton ja sisältää kahvitarjoilun pikkusuolaisen ja makean kera. Omakustanteinen lounastauko 11.15-12

Ilmoittaudu jo tänään, viimeistään ma 9.11. mennessä,
vain 10 ensimmäistä mahtuu mukaan!
https://fi.surveymonkey.com/r/NTSKQ9D

Asiantuntijat: Tuija Seipell, kansainvälinen liiketoimintakonsultti, Risto Lustila, asiantuntija, Nina Lappalainen, liiketoimintakonsultti

Tulosta tarkempi ohjelma > asiakaskokemus_kemi17112015

Lue aiempien tilaisuuksien asiakaskokemuksia: http://www.proinnodesign.fi/innovationfridayasennettajaasiakaskokemuksia/

Tuija Seipell on Suomessa syntynyt, jo 32 vuottta Pohjois Amerikassa asunut ja uransa luonut yritysjohdon konsultti, puhuja ja kirjoittaja. Hän on asunut viimeiset 25 vuotta Vancouverissa, Kanadassa. Seipell on asiakaskokemuksen, kaupan, muotoilun, luovuuden, motivaation, tunteiden ja toivon puolestapuhuja. Hänen asiakkaisiinsa kuuluu globaaleja suuryrityksiä, mm. Harley Davidson ja Nike, mutta myös keskisuuria ja pieniä organisaatioita ympäri maailmaa. Seipell on maailman luetuin suomalainen bloggaaja joka on viimeiset kymmenen vuotta toiminut maailman vanhimman, miljoonien seuraaman design- ja pop kulttuuriblogin, The Cool Hunterin www.thecoolhunter.net pääkirjoittajana. www.tuijaseipell.com

Nina Lappalainen on osallstava kehittäjä, leanin ja palvelumuotoilun sekä rautaisen bisnesajattelun yhdistäjä, konseptien uudistaja sekä asiakaskeskeisen toimintatavan kehittäjä ja työn sujuvoittaja. Nina on kehittänyt ja sparrannut sadoissa mikro-, pk- ja globaaleissa yrityksissä sekä julkishallinnon organisaatioissa johtamiskäytäntöjen, palvelujen, brändin, markkinoinnin ja liiketoimintakonseptien uudistamisessa.

www.proinnodesign.fi

Piditkö artikkelista? Jaa se myös muille...

Lisää kommentti

Email again: