Suodata artikkelit

Asiakaskokemus-pöhinästä kulttuurin muutokseen

Asiakkaan kokemus syntyy tunteista, mielikuvista ja koetuista pienistä eleistä, jotka hän liittää yritykseen ja sen ihmisiin. Loppujen lopuksi asiakkaan kokemus on aina asiakkaan pään sisällä syntynyt ainutlaatuinen tunnekokemus, joka on sidoksissa hänen elämänkokemukseen, ajatteluun, tunteisiin ja senhetkiseen tilanteeseen. Emme voi koskaan "hallita" asiakkaan kokemusta, mutta voimme parhaamme mukaan vaikuttaa siihen. Parempaa palvelua suositellaan helpommin ja sellaista tarjoavaan yritykseen sitoudutaan tiiviimmin.

Haluatko miljonääriksi?

Jos vastasit kyllä, rakenna tulevaisuuden bisnes hillasta tai muista kotimaisista luonnontuotteista. Tulevaisuuden Ranua ja kaikki hillaan liittyvä yhdistetään yhtä saumattomasti yhteen kuin Korvatunturi joulupukkiin.

Ranuan Hillaseminaarissa 5.8.2016 oli tarjolla tutkittua tietoa hillan terveysvaikutuksista ja ravintorikkauksista. 

Hyvä pomo – paras työsuhde-etu

Osallistuin erilaiseen johtamisseminaariin Great Place to Work on Wings,  Oulussa 20.1.2016, jossa tutustuimme Suomen parhaiden työpaikkojen johtamiskäytäntöihin ja yrityskulttuureihin. Tässä 135-vuotiaan perheyrityksen, Antell-konsernin toimitusjohtajan Tomi Lanton kertomuksesta poimitut mieleenpainuvimmat 7 teesiä johtamiseen, kun päätavoitteena on erinomainen työyhteisö.

Arkisto