Suodata artikkelit

Onnistunut työpaja – mitä se edellyttää?

Työpaja on erittäin käytetty menetelmä kun yrityksellä tai yhteisöllä on tarve kehittää toimintaansa tai ratkaista jokin haaste. Mitä onnistunut työpaja edellyttää? Miten varmistetaan se, että työpajasta jää käteen enemmän kuin vain ”virkistyminen” tai mikä pahempaa turhautuminen.

Asiakaslähtöisyys  – yhtäaikainen helppous ja vaikeus 

Asiakaslähtöisyys, hyvä johtaminen ja tuloksellisuus ovat olennaisia asioita, joista meidän jokaisen jolla on asiakkaita, tulisi olla kiinnostunut. Kilpailussa pärjäävät ne, jotka rakentavat tälle arvopohjalle perustuvaa aitoa, jatkuvasti uudistuvaa ja omintakeista kulttuuria. Tärkeintä on pitkäjänteisyys matkalla kohti tavoitteita. Kyse on siitä, halutaanko osa-optimoida vai rakentaa kilpailuetua, jota on vaikea kopioida.