Asiakasymmärrys on avain menestykseen ja asiakastyytyväisyyteen.

Asiakaslähtöinen ja uudistuva palvelukulttuuri on merkittävä kilpailuetu, jota ei voi kopioida. Me hyödynnämme Lean-ajattelua ja palvelumuotoilua uudistaessamme palveluja.

Palvelumuotoilussa on kyse muutoksesta, uusien palvelujen kehittämisestä tai nykyisten parantamisesta käyttäjälähtöisesti. Me tutkimme ja tunnistamme kipukohdat palvelupolussa ja löydämme niihin uudenlaiset ratkaisut.

Luotamme Lean-ajatteluun, joka on kokonaisvaltainen toimintatapa ja pitkäkestoinen muutosprosessi. Sen ratkaisuilla tuottavuus paranee ja asioita tehdään asiakkaan tarpeista lähtien.

Niiden yhdistelmä on maalaisjärkistä ja asiakaskeskeistä toimintaa, jonka menestyksellinen käyttöönotto edellyttää aitoa, vahvaa sitoutumista muutokseen.

Kehittämällä sujuvia palvelupolkuja ja asiakasymmärrystä autamme sinua yhdistämään ne parempaan tuottavuuteen, ihmisten hyvinvointiin ja kestävään kasvuun.

Hyödyt
  • Parannat asiakaskokemusta yhdessä työntekijöiden kanssa. 
  • Kilpailukykysi paranee ja saat uusia asiakkaita. 
  • Palvelumuotoilulla sitoutat asiakkaasi yritykseesi. 
  • Säästät aikaa ja rahaa, kun virheet ja reklamaatiot vähenevät. 
Toteutustavat
  • Asiakasprofilointi ja -tutkimukset 
  • Asiakasymmärryksen parantaminen, asiakkaiden osallistaminen palvelun kehittämiseen
  • Palvelumuotoilun perusteet, palvelumuotoilun hyödyntäminen asiakaskokemuksen parantamiseksi
  • Palvelukokemuksen arviointi: haamuostajana toimiminen (mysteryshopping), eri vaiheiden toteutumisen, tilojen ja palvelukanavien arviointi
  • Meidän asiakaspalvelumalli -käsikirjan luominen yhdessä henkilöstön ja johdon kanssa
  • Asiakasraati-työskentelyn konseptointi, pilotointi ja toteutus
  • Palvelumuotoiluprosessi palvelun kehittämiseksi 

Tehdäänkö yhdessä?

Ota yhteyttä, autamme sinua onnistumaan.

Email again: